Contest Blog Paling Kemas

assalamualaikum . hello . hye .
hari nie nak join satu contest lagi iaitu contest blog paling kemas by Tasya . kalau contest blog paling comel , aku dah tarik diri dah . actually , aku dah di tag oleh budak comel yang bernama tyah . so , aku pon join lah contest nie :D


kemas ke blog aku ? okey laa tak laa serabut sangat kan .  *tak tau nak cakap apa*

nak bodek sikit yea :
comel blog cik Tasya , macam tuan blog . blog cik Tasya siap ada tempat melukis lagi . and .... saya dah follow blog cik tasya yang comel tue :D

saya nak tag budak2 lawa nie :

# nak join contest nie ? macam biasa klik je banner tu :)

                                                                                                             love ain,XOXO
 


0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...