move ON.

Just move on , you'll be better off in the long run .


Sometimes it's hard to move on but once you move on you'll realize it was the best decision you've made.

Smiling to cover up all of the tears that I've been hiding up this days . 

Awak tahu tak, tiap kali saya call awak saya nak awak cakap yang awak suka bila saya call awak.
Awak tahu tak, saya selalu rindu awak. Saya nak dgr awak cakap, awak pun rindukan saya jugak.Awak tahu tak, setiap kali saya cuba nak selesaikan masalah hubungan kita awak mesti mengelak. Pedihnya hati saya tanggung benda ni lama-lama.
Awak tahu tak, saya dapat rasa yang awak tipu diri sendiri bila awak cakap awak sayangkan saya.

Awak..
Saya janji tak akan ada lagi orang yang akan call awak masa awak tgh sibuk buat assignment.
Saya janji saya tak akan post something dkt wall awak yang boleh buat awak taknak baca. 
Saya janji lagi lepas ni tak akan ada orang yang desak awak selesaikan masalah hubungan kita ni.
Saya tahu, selepas apa yang dah terjadi, saya ni merimaskan awak. 
Saya sayang awak .

Maaf. Hanya itu yg boleh saya ucapkan. Tiada lagi kata- kata yg mampu utk saya katakan.
Lirik lagu dekat bawah nie untuk awak sayang.

Bila yang tertulis untukku,
Adalah yang terbaik untukmu,
Kan kujadikan kau kenangan, 
Yang terindah dalam hidupku,
Namun takkan mudah bagiku,
Meninggalkan jejak hidupku,
Yang tlah terukir abadi,
Sebagai kenangan yang terindah.


p/s :
# Even if I had a million reasons to move on, I'd still look for one to stay.


                                                                               
                                                                                                                 love ain,XOXO


0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...