a new beginning .

first sekali , entry ini akan mencetus perbalahan dan kerinduan . So , saya minta maaf seandainya entry ini buat awak terasa hati or terindu saya . 
dia yang rapat dengan kita sekarang , maybe akan semakin jauh dari kita satu hari nanti . hidup akan sentiasa berubah, tak ada benda yang akan kekal . It's sad how the people you were once so close with can become just another stranger you don't know. rights ? 


I MISS THE MOMENT NOT YOU . OKEY ?

rindu masa first time saya kenal awak , even rasa kekok saya takkan lupa saat tue , bukan senang nak lupakan awak macam tu je . tapi bila kita break up saya tak boleh nak salahkan awak sorang je , maybe ada benda yang awak tak suka dengan saya . saya lepaskan awak untuk kebahagiaan awak , bukan untuk kepentingan saya sendiri . even saya rasa sakit tapi benda tue akan buat awak bahagia . so , saya akan buat benda tue . remember this , "i'll do anything to make you happy even i've to let you go''.

awak ingat lagi lirik-lirik nie ,

For the rest of my life
I’ll be with youI’ll stay by your side
Honest and true
Till the end of my time
I’ll be loving you
Loving you

Kau adalah darahku
Kau adalah jantungku
Kau adalah hidupku
Lengkapi diriku
Oh sayangku kau begitu 
Sempurna, sempurna


lirik nie yang penting sekali : 

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku 
Tiada apa yang bisa ku nafikan kasih kita
Kau air dimataku 
Satu antara seribu 
Tiada antara didunia 

awak ingat lagi lirik-lirik lagu nie ? saya tiba-tiba rindu awak hari nie . saya tahu entry nie akan buat orang marah tapi saya just nak cakap apa saya rasa . awak , ''walau raga kita tak mungkin bersama , ku yakini hati kan tetap setia'' . awak , saya dah stop sayang awak dan saya akan lupakan awak . it's hard but saya boleh buat . if awak baca entry nie , saya nak awak tahu yang saya rindu awak . 


p/s :
# I just want you to know that I'm the one girl who took one look at you and fell harder than I ever have in my entire life.
Sometimes you try your hardest, but things don't work out the way you want them to.




                                                                                                               love ain,XOXO

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...