babak terakhir...

assalamualaikum.
dah lama tak update blog, since last entry tentang pergi zoo and entry tu juga telah diupdate oleh wan fathiyyah. maybe blog ni akan ditutup dan tak akan dibuka lagi selepas ini . sayang sangat-sangat dekat blog ni tapi sampai bila..

ni maybe last entry untuk awak,
sampai sekarang.. almost sebulan dah, maybe too early maybe too late . saya tak ada jawapan tu untuk awak . ending cerita kita patut jadi macam ni? saya tak tahu . jawapan tu ada pada awak .
saya tak sesempurna dia, saya tak dapat bantu awak sentiasa sampai jadi salah satu tangan awak, saya tak bertahan seperti dia bertahun-tahun tapi saya tak tipu perasaan saya dekat awak . sampai sekarang its still unchanged . i still do and i will say yes if you ask me to stay again .

memang saya sedang menjalani kehidupan yang agak bahagia tapi hati saya masih menanti . bila rindu tengok facebook, tengok gambar lama, dengar lagu yang awak pernah bagi and saya tak rasa awak rasa apa yang saya rasa . buka purse pun still gambar kita.. cinta, seriously saya rindu awak sangat sangat . tengok anak buah awak pun buat saya rindu . maybe ini masa terbaik saya menjarakkan diri dari mereka . one day they will forget me like you forget me . bahagia tanpa awak? no but literally think about you everyday every minutes and every second . kadang gambar awak menghiasi lock screen . masih menanti yang tak pasti .

awak,
saya masih menanti sama ada awak tahu atau tidak . saya tahu jawapannya pasti mengecewakan tapi saya harap awak masih ingat "siapa" saya dalam hidup awak . entry ni ambil masa agak lama untuk dipublish kerana setiap yang ditaip apa yang dilalui apa yang dirasa...
sometimes saya tak faham kenapa dan mengapa . pernah awak tanya kenapa? pernah awak awak cuba untuk mengambil tahu? hmm. saya pasti awak ada jawapannya . jangan tertipu dengan mata, berfikir menggunakan hati dan akal . bukan sehari dua kita kenal bukan sejam dua kita berjumpa bertentang mata dan bukan setahun dua saat perkenalan kita.. saya sayang awak even saya tahu kenyataan dan ceritanya . saya terima seadanya semua nya asalkan awak dan saya okay . kekasih gelap bukan mudah untuk dilakukan . ore saye ur sangat sangat .


is it true ? hmm , saya dah buat apa yang awak nak saya harap dapat puaskan hati awak dan semua yang menginginkannya selama ini . saya tak nak salahkan siapa pun dalam hal ni . saya tahu saya sedar banyak yang saya dah lakukan tapi awak takkan tahu kebenarannya sampai bila bila sebab awak tak pernah bertanya sedikit pun . hanya dia yang tahu kebenarannya . tak perlu diungkit benda yang dah lepas kan? saya harap awak bahagia sekarang :) terima kasih kerana pernah berada disisi saya suatu ketika dahulu . terima kasih yang tak dapat diucap , saya minta halal selama saya pernah hidup dengan awak, makan minum pakai beli ambil . barang barang awak pun banyak dengan saya, saya minta halal semua . saya minta maaf kalau ada buat awak marah dulu but i never mean it . andai suatu masa nanti awak dah bahagia dengan dia . show it to me so i know that you never happy with me :) saya terima apa yang berlaku kerana saya bahagia mengenali awak suatu masa dulu dan saya suka dapat melihat saya sebagai penyebab di senyuman dan gelak tawa awak pada masa dahulu .
^^ terima kasih cinta ! kenangan bersama awak akan selalu buat saya senyum :* remember this, "sy syg aw sgt-sgt."

awak,
saya tuju lagu ni untuk awak :

bukan aku tak mencintai mu,
namun, aku ingin melihat engkau bahagia,
selama ini,
saat bersamaku engkau selalu bersedih,
bukan aku meragukan mu,
Namun, aku takut nanti kau akan kecewa,
kau tercipta mungkin bukan untuk aku,
anggap ini sebuah kenangan yang indah,
maafkan aku yang tak bisa lagi,
bersamamu seperti janjiku dulu,
mungkin inilah yang terbaik untukku,
dan dirimu..

awak,
ini last entry saya untuk awak dan mungkin ada lagi suatu hari nanti tapi bukan di blog ini . 
saya hormat kehidupan awak sekarang dan saya yakin awak bahagia tanpa saya :) terima kasih awak ^^ sincerely, your baby princess . awak? please . only me your baby no others . please . 

p/s :
If you really want to protect someone, you should make that person stronger so that one day, they can survive without you.
# The best relationship is when you can lay next to each other and just talk about anything and everything. remember this? i miss us cinta !




love ain,XOXO


0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...