bergerak berjuta langkah ke hadapan :)

assalamualaikum ^^

dah lama kan tak update blog nie ? dah bersawang , spiderman and spiderwoman pun mungkin dah ada dekat blog nie . perlu menyepi seketika kerana perlu menghabiskan peperangan dimedan SPM terlebih dahulu . masa depan lebih penting sekarang bukan benda alah nie . but now , saya dah bebas dari sekolah and tekanan dari mana-mana pihak . seriously , lepas exam memang BOSAN TAHAP KRITIKAL duduk dekat rumah . ingat freedom dari spm tue best ke ? urghh . bosan yang teramat sangat .



actually bukan nak story tentang freedom or exam . tapi nak cerita tentang hari ini .
hari nie rasa macam dah lepaskan sejuta rasa bersalah dekat my mum sebab sembunyikan cerita sebenar . saya cuma mencari masa yang sesuai untuk bercerita . and Alhamdulillah dia faham semuanya . masalah yang datang disembunyikan supaya dapat jaga hati semua orang supaya ada yang tak terluka .

bukan nak buka pekung di dada tapi just untuk pengajaran untuk diri sendiri and maybe untuk orang lain juga . ye , saya tahu saya dah buat salah tapi awak sikit pun tak ada hak nak ugut saya macam tue . tugas awak untuk sampaikan ilmu yang ada and awak tak patut tak halalkan apa yang awak dah beri . antara kerja dan personal tak patut digaul sekali . rasanya takkan manis . tambahan pula saya dengan anak awak dah tak ada apa-apa . got it ?

dah macam-macam awak buat and kata . tapi saya still rasa hormat dekat awak sampai satu tahap rasa hormat tue dah hilang . sabar perkataan yang paling kerap saya dengar dari kawan-kawan rapat time exam menghampiri . kadang-kadang saya pelik , awak marahkan saya tapi anak awak ? awak tak cakap apapun dekat dia ? awak kata saya kurang diajar apabila saya lawan cakap awak , so salah saya bila saya defend diri sendiri ? main salji sejuk dan dingin , awak tak nak saya lagi tak ingin .

so now saya dah bebas dari perlu jumpa awak and mengadap muka awak . rasa annoying gila bila awak buat macam tue dekat saya . tak sesuai lansung dengan pangkat yang awak pegang .
saya dah bahagia dengan si dia sekarang ^^ he's my prince charming .
mesti ramai kutuk-kutuk saya kan ? bukan mudah nak lupa someone tapi lagi sakit and perit kalau satu family memang dah benci kat kita . so , saya ambil langkah untuk lupakan apa yang terjadi and bergerak maju berjuta langkah .

sekarang bila jumpa my prince charming automatic muka ●‿● macam nie 24 jam tau . suka sangat-sangat dapat kenal awak . thanks for everything :)



p/s :
# i'm human . I have a weaknesses , I make a mistakes and I experience a sadness , but I learn from all these things and they make me be a better person :)





                                                                                                            love ain,XOXO

1 comment (s):

Uиᗪᴇя ThΣ ♏istlᴇtoᴇ said...

Be strong oke .. Bw here , follow me http://dragneelmylife.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...