my ✿ the only iAth .

assalamualaikum ^^
selamat pagi semua ! jam sekarang pukul 1.37am . and aku nak story a little bit about someone !
dia lah semangat jiwa dan raga aku . dia kawan terbaik yang pernah aku ada dan dia takkan pernah dijual atau didapati di mana-mana shopping mall .

tak nak story panjang lebar sebab dalam blog aku memang dah ada dua tiga entry tentang dia . dia yang tak pernah hilang di hati walaupun sering hilang dimata .
AND
sorry sebab kuat gila menyearnyear (memperli) kat twitter . tapi serius apa yang aku cakap hanya suka suka and memang tak ada niat lansung nak perli betul-betul . sorie yea ? Ala . macam kau tak pernah perli aku .

aku sayang gila kat budak nie ! kat bawah nie ada sedikit sebanyak tweet antara aku dan dia . jangan marah yeaa budak platinum . ^_^

serius nak tweet kat mg tapi kena limit :/ 

satuu xP

duaa xP

forgive mee ^_^


haha . forgive me please ! jangan marah marah yea . kalau marah nanti kena jual ! aku sayang budak nie banyak banyak . jangan pernah lukakan dia even sedikit pun . i wish you have a best dream tonight :)
good night semua =)


p/s :
# kawan senang dicari tapi kawan baik hilangnya tiada ganti .
# hoii BGB Platinum! aq syg mg! hahaha . BGB .
# im her sunflower :*




                                                                                                              love ain,XOXO

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...