should we call them "desperate" or not ? agree ? ><

assalamualaikum ^^
dah lama tak buka blog nie . asyik tengok dengan sebelah mata je .
kesian blog nie dah berkarat sampai biru pink biru pink dah .
let's start our story toninght !

kita start dengan ayat "ada orang yang tak pernah suka tengok kebahagiaan yang kita miliki." . memang ada !
itu bukan auta okay , itulah fakta . even orang tu tak kenal kita tapi dia kenal orang yang kita sayang and start detik dan saat itu lah dia akan mula mengambil tahu tentang kisah hidup kita . dia mula jaga tepi kain kita yang dah dijahit rapi dengan niat hendak menetas benang di kain kita sampai terbuka luas dan tak mampu dijahit lagi . dia buat semua tu sebab dia nak tengok kita dengan orang yang kita sayang berpisah .


"kebahagiaan yang datang atas derita orang lain." itu bukan lah kebahagiaan sebenarnya . mungkin akan ada kegembiraan buat sementara waktu tapi benda yang melibatkan perasaan ni bukan lah benda main main .
okay .
if kalau you betul betul perempuan yang ada harga , kenapa you nak keluar dengan bf orang ? kenapa nak bersayang sayang dengan orang yang dah berpunya ? sebab you nak tunjuk you hebat ? maaflah . bagi i benda ni tak hebat lansung sebab apa yang i nampak you nie desperate sangat dengan bf orang sampai sanggup jadi yang kedua . its seen stupid sayang . memang yang lelaki pun salah juga sebab melayan tapi kita as a woman laa perlu jaga harga diri kita . kalau salah satu je yang nak takkan bergerak hubungan tu .

and ,
i nak bagi nasihat sikit yea bagi orang yang suka mencantas nie . kalau you dah kantoi dengan bf orang jangan asyik berdalih or cuba cakap you tak pernah buat benda tue . sebab you akan nampak berkali kali bodoh .bukti memang dah ada depan mata sayang oiii . tapi tak disangkal laa stupid you tu sebab sanggup jadi yang kedua and sanggup mengecewakan hati orang lain . tapi jangan senang sangat sayang , setiap yang kita buat pasti ada balasannya .

ohh .
i lupa yang you kan ramai lelaki . so bagi you kalau keluar dengan bf orang tu benda kecil je . but for us yang setia is not easy bab-1 . tolong ye . tolong jangan jadi sebab orang lain break up . you tak takut ke kalau one day you kena balik ? please . be nice bab-1 . transform okay dari bab-1 kepada baby :)


p/s :
# single lagi baik dari di cop "desperate" .
# dah laa perampas ditambah pula dengan menipu . apa semua tue ? --' berubah laa sayang oiii .
# so , tak salah laa kalau i label you macam tu kan ?



                                                                                                              love ain,XOXO

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...