maaf ='(

there's no words i can say . just sorry and forgive me

mati saja aku 
bila seperti ini 
hidupku menjadi
tak berguna 

mati saja aku 
bila kau di samping ku
malamku takkan berhujung pagi
dan bagiku takkan ada embun pagi 
yang menyejukkan hatiku. 


aku masih mahu 
jika kau ingin kembali
aku masih mahu 
kalau kau ada sakiti ku lebih 

mati saja aku
bila ku terus memanggil namamu
bila mataku terus melihatmu 
tak bisanya 

cuba kau berikan waktu untukku
sekali lagi akan ku buktikan 
tak ada cinta sepertiku..

aku masih menunggu 
dan terus menunggumu
walau kau takkan pernah tuk kembali lagi 
kepada ku .


please . 


tak ada yang sanggup jadi yang kedua for a long time and tak ada yang nak sakit for a long time . sometimes we need to move on even kita rasa tak mampu sebab the reason is we can do even we always said "aku tak mampu move on." . we can change it because the reality we can live without them, even sometimes we feel upset or feeling down . perasaan sayang tak mampu hilang dalam sekelip mata even you try harder to change it . biarkan rasa itu pergi dengan sendirinya . "some people are meant to fall in love with each other, but not meant to be together." . betul orang cakap kadang kadang we break for the best to each other, that's mean we stop hurting each other . am i right? 

there's nothing i can say except "i'm sorry for everything i've done" . kadangkala kita kena lukakan hati sendiri untuk melihat orang yang kita sayang bahagia . kita pernah dilukai atau melukai someone tapi dari semua tu kita akan belajar something . menghargai . menerima . berkorban . memerhatikan . 



p/s :
# sorry for broken english .
# sorry for everything i've done .
# there's nothing i can do anymore . 
# ISLY . 




                                                                                                           love ain,XOXO 

0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...