#life

Assalamualaikum.
Tak terlalu lambat nak ucap Salam Ramadhan Al Mubarak 1435H. Marhaban ya Ramadhan :) dimana bulan yang boleh memaafkan dan melupakan segala yang telah berlaku antara kita satu sama lain. ^^ 

#life. 
Pejam celik dah setahun rupanya dekat kolej ni sekarang. Dah masuk semester empat dah. ☺️ Banyak benda baru yang aku belajar tentang kehidupan ni. Hidup ada masanya kita diatas ada masanya kita dibawah. Apa pun yang berlaku hidup tetap perlu diteruskan walaupun perit untuk laluinya. 

Dekat sini aku belajar mana kawan mana lawan. Dekat sini aku belajar siapa yang sentiasa ada disisi aku naik atau turun. Dekat sini aku belajar perang dalam diam. Dekat sini aku belajar siapa yang patut aku percaya atau tidak. Dekat sini aku belajar segalanya. Disini bermula semuanya. But mostly aku banyak melihat dari apa yang telah aku lalui. Terima kasih pada yang sentiasa ada disisi aku tanpa jemu. Yang sentiasa accept aku walau macam mana pun moody aku. 

Kat sini aku nak say something untuk roomate aku. 
Dear. 
Aku tak pandai jaga hati kau dalam berkata kata tapi aku cuba untuk sentiasa ada dengan kau walau dalam apa keadaan. Aku cuba jadi pendengar setia kau kalau kau perlukan aku. Aku cuba jadi tempat kau bersandar kalau kau rasa aku diperlukan. Aku mungkin bukan yang terbaik macam yang lain tapi aku cuba 😉 okay? Thanks sebab kau memahami aku dalam apa jua keadaan. Kau dengar semua masalah aku dan banyak beri pendapat terhadap apa yang dah berlaku. Kau banyak tolong aku dari semua segi tak kira masalah dalaman atau luaran. Thanks dear 😘 love you a lot Melati ☺️ 


Thanks semua yang telah hadir dalam hidup ini ^^ trollololoo friends. Mel, Tia and Nana walaupun lambat aku jumpa korang tapi lastly korang yang banyak tolong aku dalam kelas berbanding dengan yang dah lama aku kenal. Thanks korang :) 

This is life. Time susah kita akan nampak siapa kawan siapa lawan. 😊 

P/S : 
# life never fair so to be fair you must fair with others :) 
# nikki. I ❤️ u damn much ! 




                                                                                                            Love ain, XOXO 















0 comment (s):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...